Bu eğitimimizde, ürün, fiyat ve karlılık olmak üzere pazarlama stratejilerini ve fiyatlandırmada optimum konumlandırmayı öğreneceksiniz. Pazarlamanın, yeni ürün geliştirmede ve ürün yaşam döngüsü evrelerindeki rolünü göreceksiniz. Aynı zamanda, ürün fiyatlandırmasına nasıl yaklaşılması gerektiği de dahil olmak üzere fiyatlandırma hakkında bilgi edineceksiniz. Hepimizin bildiği gibi firmaların yaşam döngülerini devam ettirebilmesindeki tek motivasyon daha çok getiri yani daha fazla kar yapmak.
İşte bu eğitim serimiz size daha fazla getiri elde edilmesindeki sihri sizlere aktaracak. İş Modellerinin, Stratejilerin ve enstrümanların eksilerini ve artıları işte bu örneklerde net bir şekilde görebiliyoruz.

Fiyatlandırma stratejileri hakkında detaylı bilgiler öğrenin
Fiyatlandırma stratejilerinin kullanımı, hangi şirket hangi model ile ilerlemeli hakkında bilgi sahibi olun
Stratejik fiyatlandırma enstrümanlarını tanıyın
Tüm fiyatlandırma stratejileri ve fiyatlandırma enstrümanları üstünde somut alıştırmalar yaparak öğrendiklerinizi pekiştirin.
İşletme Nedir ve Neden Kar Etmelidir?
Stratejik Fiyatlandırma ve Önemi
Fiyatlandırma Stratejileri Türleri Nelerdir?
Pazarda Nesıl Farklılaşabiliriz?
Doğru Fiyatlandırma Stratejileri için İhtiyaç Duyacağımız Enstrümanlar Nelerdir?
EVC ( Economic Value To Customer) Metodu ve Kazan - Kazan İlkesi ile Daha Fazla Kar Yapabiliriz?
