Fiyatlandırma Stratejileri Eğitimi

Bu eğitimimizde, ürün, fiyat ve karlılık olmak üzere pazarlama stratejilerini ve fiyatlandırmada optimum konumlandırmayı öğreneceksiniz. Pazarlamanın, yeni ürün geliştirmede ve ürün yaşam döngüsü evrelerindeki rolünü göreceksiniz. Aynı zamanda, ürün fiyatlandırmasına nasıl yaklaşılması gerektiği de dahil olmak üzere fiyatlandırma hakkında bilgi edineceksiniz. Hepimizin bildiği gibi firmaların yaşam döngülerini devam ettirebilmesindeki tek motivasyon daha çok getiri yani daha fazla kar yapmak.

İşte bu eğitim serimiz size daha fazla getiri elde edilmesindeki sihri sizlere aktaracak. İş Modellerinin, Stratejilerin ve enstrümanların eksilerini ve artıları işte bu örneklerde net bir şekilde görebiliyoruz.

Fiyatlandırma Stratejileri Eğitimimizin Faydaları

Fiyatlandırma stratejileri hakkında detaylı bilgiler öğrenin

Fiyatlandırma stratejilerinin kullanımı, hangi şirket hangi model ile ilerlemeli hakkında bilgi sahibi olun

Stratejik fiyatlandırma enstrümanlarını tanıyın

Tüm fiyatlandırma stratejileri ve fiyatlandırma enstrümanları üstünde somut alıştırmalar yaparak öğrendiklerinizi pekiştirin.

 

Fiyatlandırma Stratejileri Eğitimimizin İçeriği

İşletme Nedir ve Neden Kar Etmelidir?

Stratejik Fiyatlandırma ve Önemi

Fiyatlandırma Stratejileri Türleri Nelerdir?

Pazarda Nesıl Farklılaşabiliriz?

Doğru Fiyatlandırma Stratejileri için İhtiyaç Duyacağımız Enstrümanlar Nelerdir?

EVC ( Economic Value To Customer) Metodu ve Kazan - Kazan İlkesi ile Daha Fazla Kar Yapabiliriz?

elementıs

info@elementis.com.tr

+90 536 267 04 07

Şirketimizi takip edebilirsiniz...

Abone Ol